Garantija un atgriešana

1. REZERVES DAĻU GARANTIJA

Oriģinālajām FIAT un ALFA ROMEO automašīnu daļām tiek dota 2 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma. 
Pievēršam Jūsu uzmanību dažām svarīgām lietām:

• Garantija tiek dota TIKAI jaunām oriģinālajām daļām;
• Pretenzijas attiecībā uz daļas lietošanas laikā noskaidrotajiem trūkumiem var izteikt tās garantijas perioda laikā. Garantijas periods tiek skaitīts no dienas, kad veikta uzstādīšana uz automašīnas.
• Garantija nav spēkā, ja defekti ir radušies ne pārdevēja vai ražotāja vainas dēļ. Piemēram: nepareizas lietošanas, avārijas rezultātā, montēšanas, neievērojot ražotāja noteiktās prasības, ķīmiskas iedarbības u. tml. iemeslu dēļ.
• Automašīnas periodisko apkopju laikā maināmām daļām, tādām kā filtri un aizdedzes sveces, garantija netiek piemērota, izņemot tos gadījumus, kad defekts rodas agrāk, nekā šīs daļas ir jānomaina nākamās periodiskās apkopes laikā, un tad, ja defekts ir radies ražotāja vainas dēļ.
• Zemāk uzskaitītās daļas tiek uzskatītas par tādām, kas nolietojas, tāpēc tām tiek dota ierobežota garantija:

 Kvēlspuldzes līdz 10.000 km 
 Priekšējie bremžu kluči  -  līdz 20.000 km
 Priekšējie bremžu diski  -  līdz 20.000 km
 Aizdedzes sveces  -  līdz 40.000 km
 Aizdedzes sveces (benzīns)   -  līdz 40.000 km
 Aizmugurējie bremžu kluči, kluču uzlikas  -  līdz 40.000 km
 Aizmugurējie bremžu diski un trumuļi  -  līdz 40.000 km
 Benzīna degvielas smidzinātāji  - līdz 40.000 km
 Sajūgs   -  līdz 40.000 km
 Siksnas   -  līdz 40.000 km
 Kvēlsveces (dīzeļdegviela)  -  līdz 50.000 km
 Dīzeļdegvielas smidzinātāji  -  līdz 50.000 km
 Amortizatori  -  līdz 60.000 km 
 Izmešu sistēmas daļas  -  līdz 60.000 km
 Logu tīrītāju slotiņas  -  4 mēn.
 Priekšējais stikls  -  4 mēn.

 2. ATDOŠANA ATPAKAĻ UN APMAIŅA

 Atteikuma tiesības:

 LR MK noteikumi par distances līgumu nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam.

MK Noteikumu par distances līgumu mērķis ir pasargāt patērētājus no pirkumiem internetā, kad patērētājs, pasūtot preci nevar pirms iegādes pārliecināties, ka izvēlēta prece pilnībā atbilst patērētāja prasībām.

Taču Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

 Normatīvie akti:

- Patērētāju tiesību aizsardzības likums (http://www.likumi.lv/doc.php?mode=DOC&id=23309)

- MK 2006. gada 1. augusta noteikumi Nr. 631 "Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu" (http://www.likumi.lv/doc.php?id=141276)

- MK 2002. gada 28. maija noteikumi Nr. 207 "Noteikumi par distances līgumu" (http://www.likumi.lv/doc.php?id=62580)

 2.1. Nekvalitatīvu garantijas rezerves daļu apmaiņa un atdošana atpakaļ

Nepieciešams nomainīt Jūsu automašīnas daļu, kuras garantijas laiks vēl nav beidzies? Viss ir vienkārši!
1. Vērsieties pie autorizēta FIAT un ALFA ROMEO servisa administratora – tiks nozīmēts Jums pieņemams automašīnas pārbaudes laiks.
2. Norunātajā laikā ierodieties servisā, kur tiks konstatēta problēma un piedāvāts, kā to var atrisināt. Garantijas daļas nomainīsim bez maksas, t. i., Jums nevajadzēs maksāt par darbiem.

Autorizēti FIAT un ALFA ROMEO servisi:

 Rīga  SIA AUTOBRAVA, Gunāra Astras iela 5, LV-1084  tel. +371 671 462 57 

 SVARĪGI:

• Ja rezerves daļa tikusi samontēta autorizētā FIAT un ALFA ROMEO servisā, ir jāiesniedz rezerves daļas pirkuma dokuments (pērkot saņemtais rēķins);
• Ja rezerves daļa tikusi samontēta neautorizētās darbnīcās, ir jāiesniedz rezerves daļas pirkuma dokuments (pērkot saņemtais rēķins). Lai novērtētu pretenzijas pamatotību, lūdzam iesniegt rezerves daļas montāžu apstiprinošu dokumentu (darbnīcas rēķinu), kurā jābūt norādītam montāžas datumam, automašīnas virsbūves numuram un tās nobraukumam. Ja šādu dokumentu iesniegt nevarat, ierodieties vienā no mūsu autorizētajiem servisiem uz pārbaudi.
 Ja rezerves daļas defekts ir pamanīts pirms tās samontēšanas, kopā ar atpakaļ atdodamo preci ir jāiesniedz tās pirkuma dokuments (pērkot saņemtais rēķins). Mēs segsim šādas preces atpakaļ atdošanas izdevumus.

2.2. Kvalitatīvu rezerves daļu un citu preču atdošana atpakaļ un apmaiņa

Ja vēlaties atteikties no iegādātās preces, varat to izdarīt ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no tās piegādāšanas dienas.
Ja prece tā vai cita iemesla dēļ Jums ir nederīga, apmainīsim to pret derīgu preci. Ja mums nebūs piemērotas preces, atdosim Jums atpakaļ par šo preci samaksāto naudu. Atcerieties, ka:

• Atdot atpakaļ var tikai nelietotas un nesasmērētas preces nesabojātos oriģinālajos iepakojumos un ar nesabojātu oriģinālo marķējumu. Oriģinālā iepakojuma atvēršana, kura bijusi nepieciešama, lai apskatītu preci, netiek uzskatīta par tā sabojāšanu.
• Pēc kvalitatīvas preces atdošanas atpakaļ pēc Jūsu izvēles atdosim Jums atpakaļ visu par preci samaksāto summu vai arī nomainīsim nederīgo preci pret citu (sedzot cenu starpību, ja tāda ir).
• Atdodot atpakaļ vai mainot preci, obligāti jāiesniedz pirkuma dokuments (pērkot saņemtais rēķins).
• Kvalitatīvu atpakaļ atdodamu vai nomaināmu preču sūtīšanas izmaksas sedz Pircējs.
• Ja esam piegādājuši Jums ne to preci, apmaksāsim tās atdošanas atpakaļ un jaunas preces sūtīšanas izmaksas.

Preču garantijas un atdošanas atpakaļ jautājumos zvaniet pa tālr.: +371 671 462 58 vai rakstiet: palidziba@fiatautoparts.lv

 

Pasūtījumiem 55,00 € vai vairāk - Bezmaksas piegāde!
2 gadu garantija

Nepieciešama palīdzība?


vai +371 671 462 58
I-V (9:00 - 19:00), VI (10:00 - 15:00)
vai sazinieties ar mums

Droša iepirkšanās

Maksāšanas metodes

Swedbank bankas banklink SEB bankas banklink Nordea bankas banklink Citadele bankas banklink PayPal
Ar pēcmaksu Elektroniskais pārskaitījums
Kredītkarti (Visa, MasterCard, American Express)

Aksesuāru katalogs